Colorful billboards light up New York City's iconic Times Square at night, with vibrant ads and bustling crowds.

Reklama dźwignią handlu

Reklama to bardzo ważny element działania prawie każdego biznesu.
Należy zdać sobie sprawę z tego faktu, szczególnie na początku działania biznesu.
Sklepy internetowe przeżywają obecnie prawdziwy „boom” a zyski sklepów już sprzedających produkty w internecie z roku na rok rosną. Powiększa się także sam rynek, coraz więcej osób chce kupować artykuły przez internet.
Aby odnaleźć się w sprzedaży online i wziąć dla siebie ten kawałek tortu. Jak w każdej branży nie jest łatwo, szczególnie na początku.

Zakładając swój sklep internetowy musisz wziąć po uwagę kwotę przeznaczoną na reklamę i ująć ją w swoim budżecie.
Jeśli chcesz osiągnąć sukces lub chociaż utrzymać swój sklep nie zastanawiaj się na reklamą, zastanów się nad jej rodzajem. Reklama to porostu pozycja obowiązkowa. Bez niej nie masz szans utrzymać swojego sklepu, nie mówiąc już o zarabianiu.

Gdzie się Reklamować ?

Najprostszym sposobem są media społecznościowe. Zacznij od promocji między znajomymi wysyłając im link do twojego sklepu. Kolejnym krokiem będzie zakup pakietu reklamowego. Budżet, zasięg i długość emisji musisz określić już sam/a. Twoje reklama będzie się wyświetlała z częstotliwością i obszarem zależnym od Ciebie i Twojego budżetu.

Możesz także rozważyć reklamę u największego gracza na runku internetowym jakim jest Google. Należ założyć konto Google ADS, a następnie odpowiednio skonfigurować swoją reklamę i ją opłacić aby wyświetlała się innym użytkownikom. Ty decydujesz o budżecie całościowym lub za jedno kliknięcie. Tutaj także możesz określić obszar na który będzie wyświetlała się reklama.

Możesz wybrać także reklamę u innych operatów wyszukiwarek lub portali internetowych.

Reklama w lokalnym radiu. To także ciekawa propozycje, szczególnie gdy twoje produkty sprzedajesz lokalnie. Koszt takiej reklamy to już 15 zł za jeden spot, który trwa kilkanaście sekund.

Dobrym pomysłem będzie także skorzystanie z influancera. Aby znaleźć takiego który zajmie promowaniem twojego sklepu, powinieneś skorzystać z wyszukiwarek/operatorów influancerów, jest już ich kilka na rynku. Wpisz hasło wyszukiwarka influancerów, a pojawi się lista takich organizacji.

Skorzystanie z kilku powyższych kanałów reklamy i do tego solidny budżet reklamowy, zagwarantuje Ci sukces.